می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه

مشاوره روانشناسي ذهن نو

می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه، چیکار کنم؟ چطور به شوهرم اعتراف کنم که دروغ گفتم؟ زمانی که به همسر خود دروغ می‌گویید؛ عذاب وجدان به شما دست می‌دهد. با تفکرات پی در پی این احساس تبدیل به استرس و اضطراب شدید می‌شود. اما سوال اینجاست که چه دلایلی باعث دروغگویی می‌شود؟ چرا یک همسر باید دروغ بگوید؟ دلایلی مانند ترس، کسب چیزهای دیگر و غرور زیاد باعث بروز دروغ می‌شود.

منبع: می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه

 

اما سوال دیگر اینجاست که می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه، چیکار باید انجام دهم؟ بعد از کسب استرس و اضطراب به دنبال روش بازگویی دروغ به همسر است. در ابتدا باید نوع دروغ شما مشخص شود. سپس با کمک روانشناس و اجرای تکنیک ها، مکالمه داشته باشید. برای دریافت مشاوره خانواده کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه

 

تا به حال شده که به همسر خود دروغ بگویید و عذاب وجدان شدیدی بگیرید؟ اما این رفتار به چه دلایلی است؟ افراد به دلایل مختلفی شروع به دروغگویی می‌کنند. این رفتار آسیب های زیادی به خانواده وارد می‌کند و باعث می‌شود که احساسات و روابط بهم بریزد. اما برای اینکه از شدت و میزان این عذاب و استرس بکاهید، باید به دنبال راهکار باشید. اغلب خانم هایی که به ما در این زمینه مراجعه می‌کنند؛ با این جمله آغاز می‌کنند: می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه. در این زمینه راهکارهایی وجود دارد که باعث کاهش استرس شما می‌شود که توصیه می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

دلایل دروغگویی افراد چیست؟

دلایل متفاوتی در بروز دروغگویی افراد وجود دارد. و دلیل اینکه برخی از افراد می‌گویند می‌ترسم شوهرم حقیقت رو بفهمه، را در ادامه توضیح داده ایم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.