ازدواج از راه دور

مشاوره روانشناسي ذهن نو

ازدواج از راه دور و یا به عبارتی ازدواج با کسی که در شهر دیگری زندگی می کند ، می‌تواند شرایط آشنایی و تصمیم گیری را از حالتی که هر دو طرف در یک شهر هستند، سخت‌تر کند. بسیاری از افراد بر این باورند که از طریق شبکه های اجتماعی و ارتباط در بستر اینترنت می‌توان به شناخت کاملی از طرف مقابل رسید، در حالی که شناخت قبل از ازدواج علاوه بر شناخت یکدیگر، نیازمند اطلاع و آشنایی دو طرف با آداب و رسوم، نحوه معاشرت، روحیات اخلاقی و… می‌باشد.

منبع: ازدواج از راه دور

 

که لازمه چنین شناختی ارتباطات نزدیک دختر و پسر و حتی خانواده‌ها با یکدیگر است. عدم توجه به این موارد باعث بروز برخی مشکلاتی پس از ازدواج خواهد شد. در ادامه راهکارهایی برای ایجاد زمینه مناسب جهت شناخت دو طرف برای ازدواج از راه دور ارائه کرده‌ایم. پیشنهاد می‌شود حتما از مشاوره ازدواج نیز استفاده بفرمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج از راه دور می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

ازدواج از راه دور چیست؟

 

هر ازدواجی نیازمند این است که دو طرف آمادگی لازم جهت ازدواج را داشته باشند و از نظر فرهنگی، آداب و رسوم و سبک زندگی یا یکدیگر متناسب باشند که همه این موارد برای ازدواج از راه دور و حتی ازدواج دو نفر که در یک شهر زندگی می کنند، صادق است.

در ازدواج از راه دور به دلیل اینکه دو طرف از دو شهر متفاوت هستند، ممکن است تناسب فرهنگی وجود نداشته باشد و بعدها دختر و پسر را با مشکل مواجه کند.

از دیگر مشکلاتی که در ازدواج از راه دور وجود دارد، این است که مراحل یک ازدواج شامل آشنایی و مراحل شناخت، نامزدی، عقد و … با سختی‌های بیشتری انجام می‌شود. طبیعی است به دلیل مسافتی که میان شهرها وجود دارد، آشنایی خانواده‌ها با یکدیگر نیز به سختی و در طول زمان بیشتری انجام گیرد.

حتی دوران نامزدی که زمان مهمی برای شناخت دو طرف است، در ازدواج راه دور ممکن است آن طور که باید به خوبی انجام نشود. اما با این حال نیز دو طرف باید هدف خود را از ازدواج در نظر بگیرند و با توجه به آن تصمیم خود را برای ازدواج قطعی کنند. در ادامه به برخی نکات مهم در ازدواج از راه دور اشاره کرده‌ایم.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

ازدواج از راه دور و صحبت درباره موضوعات مهم

صحبت زیاد در مورد موضوعات مختلف و البته مهم، در آشنایی ‎‌های قبل از ازدواج و ازدواج از راه دور دارای اهمیت بیشتری است. صحبت کردن به تنهایی نمی‌تواند به شما کمک کند تا طرف مقابل را بشناسید اما کمک می‌کند تا حدودی زیادی اطلاعاتی را از او بدست آورید.

سعی کنید صحبت‌هایتان جنبه‌های مختلف زندگی را شامل شود، مثلا هم در مورد موضوعات روزانه صحبت کنید و نظر یکدیگر را بپرسید و هم صحبت را به مطالب مهم‌تر بکشانید تا با دانستن نظر او، بدانید که برای هم مناسب هستید یا خیر. در ادامه به برخی موضوعات مهم که لازم است قبل از ازدواج از راه دور در مورد آن ها با طرف مقابل صحبت کنید، اشاره کرده‌ایم.

✨ موضوعات مهم قبل از ازدواج از راه دور

ازدواج از راه دور نیازمند به موضوعات مختلفی بستگی دارد. در این بخش مقاله راجع به این موضوعات صحبت کرده ایم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.