مشتری عصبانی معمولا در تمامی مراکز وجود دارد. این مشتریان همیشه ناراضی هستند و شکایات خود را از خدمات بروز میدهند. اگر شما صاحب یک مرکزی هستید و با چنین مشتریانی در ارتباط میباشید، اصلا نگران نباشید. هنگام تاسیس مرکز برای مشتریان باید نحوه برخورد با مشتری ناراضی را به خوبی آموزش ببینید. زمانی که از نحوه برخورد با مشتری آگاه باشید؛ به راحتی میتوانید خدمات مناسبی ارائه بدهید. نحوه برخورد شما در مشتری مداری نیز بسیار مهم است. این آموزشات با کمک روانشناسان شغلی و سازمانی صورت میگیرد.
برای دریافت مشاوره در زمینه مشتری عصبانی می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره شغلی تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.
منبع: مشتری عصبانی | 10 روش برخورد و مدیریت مشتری ناراضی
مشتری عصبانی
مشتری عصبانی برای همه کارفرمایان و مسئولین سازمان وجود دارد. شما تنها فردی نیستید که با عصبانیت و فریاد مشتری روبرو میشوید. حتی گاهی مشتریان با رفتار های خود شروع به تهدید میکنند. در این مواقع باید با خونسردی و آرامش برای مقابله با مشتری اقدام کنید.
هیچ فرقی ندارد که در چه صنفی در حال فعالیت هستید. کارخانه، خرده فروشی، درمانی، بازاریابی و … همه افراد با مشتری عصبانی روبرو شده اند. اما برخورد با چنین مشتری همراه با چالش ها و مشکلات فراوان است. به همین دلیل در این مقاله سعی کرده ایم که نحوه برخورد و مدیریت مشتری ناراضی را توضیح دهیم تا در مواجهه با مشتری ناراضی به روش مناسبی برخورد کنید.
نحوه برخورد و مدیریت مشتری ناراضی
برای برخورد با مشتری عصبانی و ناراضی باید همیشه خونسردی خود را حفظ کنید. به صحبت های او گوش دهید و از حالت دفاعی خود خارج شوید. در این بخش مقاله راجع به نحوه برخورد و مدیریت مشتری ناراضی صحبت کرده ایم.
- شنبه ۲۵ شهریور ۰۲ ۰۲:۱۸
- ۲۶ بازديد
- ۰ نظر