رفتار صحیح در محیط کار

مشاوره روانشناسي ذهن نو

رفتار صحیح در محیط کار به شما در پیشرفت شغلی و کاهش سختی های کار کمک زیادی می‌کند. واقعیت این است که گاهی عالی بودن در شغل‌تان و یا سخت کار کردن کافی نیست. برای مثال ممکن است برای مدت طولانی در شغلی باشید و دچار یکنواختی بشوید که فقط کارتان را انجام می‌دهید و می‌روید. اگر این رفتار ادامه پیدا کند ممکن است به راحتی خود را از همکاران‌تان جدا کنید. یا گاهی برخی از واکنش‌های ما در محیط کار موجب می‌شود دیگران ما را کارمندی ناشایست بدانند.

با رعایت یک سری نکات می‌توانیم از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنیم. از آنجایی که آداب و معاشرت صحیح یکی از مشکلات و معضلات جامعه امروزی است، در این مقاله سعی داریم روش رفتار صحیح افراد را در محیط های کاری مورد بررسی قرار دهیم. در صورت نیاز برای دریافت مشاوره شغلی کلیک کنید.

منبع: رفتار صحیح در محیط کار

رفتار صحیح در محیط کار

استفاده ازمعیارهای مناسب و کاملا حرفه‌ای موجب می‌شود تمامی کارکنان احساس خوبی نسبت به شما داشته باشند. با آداب و معاشرت صحیح می‌توانید تاثیر مثبتی روی دیگران بگذارید و بالعکس، عدم استفاده از رفتار صحیح در محیط کار می‌تواند منجر به از دست دادن فرصت‌های طلایی و همینطور فاصله گرفتن دیگران از شما شود.

اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که تنها واکنش‌های ما و رفتارهای ما ملاک نیستند بلکه نوع لباس پوشیدن، داشتن ظاهری آراسته و مناسب محیط  کار نیز از موارد مهم می‌باشند. برطبق گفته‌های یک گروه تحقیقاتی، 80% از مدیران گفته‌اند که ظاهر آراسته می‌تواند باعث افزایش شانس یک کارمند برای ارتقای شغلش شود.

اگر حس می‌کنید که این شغل مناسب شما نیست و به همین دلیل نمی‌توانید رفتار خوبی داشته باشید، حتما برای انتخاب شغل مناسب کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی ذهن نو کلیک نمایید.

چگونه رفتار مناسبی در محیط کار داشته باشیم؟

رعایت دیسیپلین اداری برای جلوگیری از نقض مقررات و بهم ریختن روال کاری بسیار حائز اهمیت است. در ادامه به برخی نکات که می توانید با رعایت آنها رفتار صحیح در محیط کار داشته باشید پرداخته‌ایم. برای اطلاع از مشکلات محل کار کلیک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.